Underbara väder! ^^

Är inne i stan nu efter en liten stressig morgon hemma. Vaknade upp halv 7 av att telefonen ringde och att Nero som var hemma satte igång att yla.. Härligt att vakna till :P Men lyckades somna om och vaknade vid 10 igen då jag gick upp :)
Gjorde iordning frukost och satt och åt och läste tidningen ute på vereandan i solskenet! ^^ Sen hoppade jag in i duschen, kollade igenom svenska uppsatsen en sista gång och skickade in den, gjorde iordning mig för att se halvt om halvt springa till bussen :P De där med att springa till bussen har nog alltid varit min grej iaf :P Lyckas nästan alltid komma iväg lite i sista minuten så jag måste små springa till bussen.
Nu är jag inne i stan och väntar på att pojken ska dyka upp :) För sen ska vi ner på stan och köpa födelsedags present till mitt kusinbarn och min storebror. Och så passade jag samtidigt på att skriva lite här.

Drog på mig min ballongklänning utan axelband idag då för jag försöker få bort mina vita linjer eftersom min klänning till studenten också är utan axelband :P Så jag får inte gå i något som kan ge mig vita ränder innan studenten :P Ska ju vara fint väder hela helgen nu iaf så ska passa på att sola för att bli brun :P Annars ska jag överväga att gå och sola på måndag nästa vecka :)

Men nu hör jag att älsklingen är på väg så dags att sluta skriva! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback