Söndag = Hund utställning! ^^

Klockan ringde en aningens för tidigt för mitt kära huvud men ändå så kom jag upp! :P Vi åt frukost, fixade iordning lite fika för dagen och drog sedan iväg på hund utställning! ^^
Älsklingen är intresserad av att skaffa en Shiba så det var därför vi åkte för att titta. Och gud så söta dom små rackarna var! ^^ Men låta det kunde då vissa :P
Gulligaste på hela utsällningen var nog iaf i början då det var barn som fick ställa ut hundarna och då var det en liten flicka klädd i rosa jacka som sprang runt med en hund och hon visste nog inte vad hon gjorde men hunden var så snäll och följde henne vart hon än gick! :P
Lyckades iaf få till flera fina bilder under dagen och det kommer att komma upp lite bilder här efter och några andra i ett nytt inlägg! :)
Dock så var det inte bara en shiba utställning utan i ringen brevid så fanns det Chow Chow och för er som inte vet vad det är så ser dom ut som stora fluffiga nallebjörnar med blå tunga! Ja ni läste rätt, blååå tunga :P
Lite tufft faktiskt! ^^ Det vart iaf en dag med bra väder som tur var så jag kunde ha mina ballerina så jag slapp att ha ont i fötterna! :)



Här är det den lilla flickan som springer runt med en shiba! ^^




En Chow Chow som ser precis ut som en nalle! ^^




Den blåååa tungan! ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad söt den där lilla tjejen är!! :O Hur söt som helst ju! :P hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback