Sminkning! ^^

Fick ett presentkort på make-up rådgivning av min kusin och hans fru i julklapp och jag hade redan bestämt mig då för att spara den till ett bra tillfälle. Och idag kom det tillfället! Det är ju dags för min studentskiva ^^ Så vid 11 tiden infann jag mig på The Body Shop och jag hade med min klänning så jag fick en passande make-up till klänningen! ^^ Hon var väldigt trevlig som sminkade mig och jag blev riktigt nöjd! Dock så stirrade alla människor ut mig på stan eftersom jag vart väldigt grovt sminkad :P Men det kommer bli super när jag fått håret fixat och fått på mig klänningen och smyckena! ^^

Kommentarer
Postat av: carro

Vad roligt med att bli mejkad på the body shop! :) take care.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback