Mysigt ute i solen!

Sitter ute i solen nu och försöker skaffa mig lite extra fin bränna till studenten ^^ Så man får ju passa på när det är fint väder ute! Imorgon så ska det tydligen regna, inte för att det gör så mycket då jag ska vara i skolan hela dagen och göra nationella provet i tyska steg 3 :P Och vi håller tummarna för att det ska gå bra, eller hur?! :P
Ska snart försöka slita mig från solen och gå in för att damsuga och vika tvätt.. Inte det roligaste men sånt som ändå måste göras :P
Och efter det ska jag ta tag i de 2 religions uppgifterna som vi fick att göra efter att kursen slutat, lite knäppt de där. Men men de är väl bara se till att få det gjort :) Sen ska svenskan in en sista gång så den ska jag gå igenom och rätta, men sen är allt skolarbete på gymnasiet slut ^^
Oj så jag längtar! :D

Köpte föresten skor till studenten igår också ^^ Super fina skor från wedins,och dom är vita med guld kanter och en liten kilklack :) Ska se till att klacka om dom den här veckan eller början av nästa så jag inte står där på studentdagen utan klack på ena skon :P

Nej nu kallar damsugaren där inne så de är bäst att gå innan jag fastnar längre! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback