Lördags kväll!

Efter en lång dag var jag väldigt trött och utmattad när jag satte mig på bussen till Heby där älsklingen skulle plocka upp mig! När jag kom hem till honom fic jag se hur långt de kommit med padd dammen älsklingen och hans föräldrar fixat med och det hade blivit väldigt fint ^^ Min pojkvän är också en riktigt händig man och det är jag glad för :D Det kan komma till nytta många gånger när jag inte klarar av att bygga saker själv! Nu hade han iaf byggt en fin liten grind och öga för detaljer har han också :) Allt ska se perfekt ut och de gjorde det också! :)
Sen när det blev kväller så gjorde vi iordning en varsin varm kopp med choklad och värmde bullar och gic ut och satte oss i mörkret med massa filtar runt om oss och mös! Det var rikgit mysigt och allt var så stilla! En liten stund så höll jag på att somna men älsklingen knuffade till mig så gick vi in för att sova istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback