Hemma dag!

Egentligen hade vi engelska idag, men betygen är redan satta och vi gör ändå inget nödvändigt så har gjort nyttiga saker hemma istället :) Och så är jag glad över att jag inte behövt gå ut i slask vädret :P Har regnat konstant sen jag steg upp imorse :P
Och här om dagen redigerade jag några bilder från student fotograferingen som kommer att komma upp ikväll! :) Och jag planerar en fotografering inför tisdag nästa vecka nu också! :P Massa fotografering ^^

Och imorgon ska jag först in till stan och leta present till Maja och sen möta upp älsklingen och gå runt lite på stan och de de trevligt ^^ Sedan ska vi åka och fira kusin barnet Maja som fyller 2 år och sen ska vi hem och fira storebror som fyller 21 på lördag egentligen och på lördag ska vi åka och fira min faster som fyller år, så de blir en massa firande i helgen :P
Och på söndag är det morsdag, har alla fixat något till sina älskade mammor? ^^

Nu ska jag ta och gå och göra lite mer nytta! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback