God sallad!

Efter att ha städat en massa så gjorde jag iordning en god tonfisksallad med potatis och lite andra små saker i och det blev super gott! ^^ Nu ska jag sätta mig och försöka göra mina religions uppgifter även om det är just vad jag absolut inte vill göra. Men måste man så måste man :P
Sen ska jag titta på ett program jag älskar men har missat i hur många veckor som helst och det är the mentalist!
De är så otroligt bra och spännande att titta på så om ni har en stund ledigt ikväll vid 21.00 slå då på 3:an och sätt dig ner för att njuta ^^

Pratade ju om mina skor tidigare också, tänkte lägga upp en bild så ni får se hur dom ser ut! :) Dom är super sköna, snygga och det bästa av allt var att dom bara kostade 249 kr ^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

fina =) lagom höga också, så kan man stå och hoppa på flaket hehe

2009-05-27 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback