Fredag och helg igen ^^

Hade tyska där vi övade på det muntliga inför nationella provet som vi ska ha snart.. Fan att det ska vara så svårt att komma ihåg dom där små orden som ska dra ihop alla meningar. Utan dom är man ju så gott som körd :P Vi var bara 5 stycken idag också, resten hade nationella prov i matte C :P Så jävla glad över att jag hoppade av matten! Ska snart röra mig till bussen för att åka hem till älsklingen :) Nog för att jag behöver plugga en massa idag så får jag ändå ha min älskling som sällskap och det lindrar iaf min smärta för att plugga :P Oj vad tiden springer iväg, nu måste jag nog springa iväg lika fort jag ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica

roligt att du börjat skriva igen =)

2009-05-17 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback