Fotografering :)

Dagen blev verkligen lyckad eftersom solen sken upp rejält ^^
Tjejjerna var super snygga och det bästa var att jag hela tiden hade en assisten som höll upp reflexskärmen åt mig så att vi slapp de jobbiga skuggorna av studentmössorna! ^^
Vi fotograferade på flera bra platser, i slutet så hade vi varit i gotlandsparken, parlen mellan upplands muséet och saluhallen, utanför gustavianum, utanför helga trefaldighetskyrkan och sist men inte minst botaniska trädgården :)
De vart en lyckad och händelserik dag som slutade med nästan 600 bilder ^^
Har suttit och kikat igenom bilderna nu och jag är väldigt nöjd! Så ska fixa några bilder så kommer det upp här sen! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var verkligen en rolig dag i lördags. :) Synd bara att jag inte kunde stanna längre. :/ hoppas att resten blev bra. :D alltid skönt med assistenter hörru. ;) haha!

Postat av: Cornelia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 16:27:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback