Förberedelse inför fotograferingen!

När lite fler anslutit sig uppe på pappas jobb började sminkning och hår fix!
Massa olika färger och fint smink stog på dagens meny :) Susanna och Setare fixade sig själva men som tur fick jag sminka Linda så jag behövde inte sitta och stirra in i väggen som en idiot! :P Körde på lite guld och ljusbrun aktig ögonskugga vilket passade Linda perfekt! ^^ Sen plattades lindas hår vilket hon blev super fin i och jag bestämde att hon ska ha så på studenten också :P Sen efter ett par om och men så fick jag även platta Susannas hår och till hennes stora förvåning så insåg hon att hennes hår är extremt långt :P Och under den här tiden så hade det regnat fram och tillbaka och jag kände mig lite orolig eftersom jag ville ju så gärna fotografera!
Sen  när Lovisa dök upp så började det klarna upp ute och när hon och alla tjejer var helt klara började de mörka molnen försvinna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback