Var är sommaren?

Ja som det ser ut nu så öser regnet ner och det har det gjort näst intill konstant sedan igår :P Inget sommar väder här inte!
Men som jag skrev om tidigare så skulle jag gå och höra om jag fick jobba något i sommar i onsdags. Och vet ni vad? Jag ska börja redan ikväll ^^ Blir ett sent pass, kl 16-22 men det ska bli riktigt kul ^^ Är en aningens nervös men det kommer säkert att gå bra :) Sen får vi se hur mitt schema kommer att se ut. Ska få börja jobba tilsammans med en annan tjej vilket känns skönt :) Nu ska jag bara se till så att jag kommer ihåg alla saker! :P
Sitter och fördriver tiden lite just nu iaf, har en hund under bordet som är lite putt för att han inte får vara ute men eftersom regnet öser ner får han vänta en stund :P Förhoppningsvis så stannar det upp lite senare så jag slipper gå ut med honom i världens ös regn. Ska försöka hitta på någon lunch snart också! Får kicka i frysen och se vad som finns.
Skriver förmodligen lite imorgon om hur första dagen på nya jobbet gått för ikväll lär jag vara rätt trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback