Nu är det dags igen!

De här med bloggandet går upp och ner för mig :P Ibland känner jag att jag har all tid i världen och hur mycket som helst att skriva. Andra gånger så finns inte orken alls där och de är då den där pausen behövs :) Men nu känner jag att det är dags igen ^^ Sitter i skolan som började i måndags efter att ha haft jullov i 3 veckor! Och jag måste säga att mitt jullov har varit riktigt bra ^^ Större delen av tiden har spenderats tillsammans med min underbara Marcus! Vi firade nyår tillsammans vilket blev en otroligt bra start på ett nytt år. Nu har det varit VII i 3 ½ månad, tiden går ju som sagt fort när man har det bra :) Jag känner bara starkare och starkare för honom för varje dag som går. Och jag hittar hela tiden nya saker hos honom som jag verkligen gillar! Visst har vi haft lite upp och nedgångar men just nu så är allt på topp! :) Nu vart de är liten kärleksförklaring här men jag vill så gärna dela med mig av att jag har en underbar pojkvän som förtjänar det allra bästa här i världen! ^^ Så imorgon är det iaf fredag och helg åter igen ^^ Förhoppningsvis så kommer Marcus ikväll eller kanske imorgon, beroende på om han ska ha möte om sitt nya jobb eller inte :) Annars kommer det bli en mys helg till max ^^ Har sagt till marcus att jag vill hitta på något annorlunda och speciellt bara han och jag så vi får se vad det blir ^^ Nu börjar lektionen igen så måste springa! ^^

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Kul att det är dags :D

Postat av: F

ÄNTLIGEN, som jag har väntat på ditt bloggande igen ;)

2009-01-16 @ 14:18:33
URL: http://frida900324.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback