Myskväll! ^^

Hemma hos pojken nu och som jag sa i veckan till honom så ville jag hitta på något mysigt bara han och jag ^^ Så då har han köpt en flaska vin och vindruvor så ska vi ha lite tända ljus och lyssna på lugn musik! Sen blir det nog att titta på någon bra film och ha de mysigt ^^ Underbarare människa får man ju leta efter! Allt känns riktigt bra och speciellt med honom, allt vi gör tillsammans känns bra :) Tidigare dag när vi var och köpte vin så gick vi även in och tittade på icamaxi och sen på jysk. Och bara utav att se alla dessa möbler så får man känslan av att man vill flytta hemifrån, men inte för att jag inte trivs hemma för det gör jag. Men känslan av att få ha något eget och att få inreda något helt själv, precis så att det passar en själv :)Och pappa säger hela tiden att det kommer bli riktigt tomt och tyst när jag flyttar för att det är jag som håller igång och pratar hemma :P Och jag kan inte ens föreställa mig känslan av hur det kommer att kännas när tiden är inne för att lämna tryggheten hos mina föräldrar. Men någon gång måste man ta steget och stå på egna ben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback