Fredag!

Var ledig idag från skolan för att min ena lärare var i indien och den andra på konferans, kan inte påstå att jag blev direkt ledsen av att får vara hemma denna dag :P Fick ju sällskap av älsklingen som kom redan igår kväll! Lustigt hur mycket man kan sakna en person även om man bara varit borta från varandra i 4 dagar! Det är verkligen som att 1 dag utan honom känns som en hel vecka! Men denna fredag blev en väldigt lugn dag :) Vi gick upp en aningen sent kanske :P Men när vi kom upp så började jag grädda pannkakor och kors i taket var gott det var! ^^ Pannkakor, grädde och jordgubbs sylt! Mums! ^^ Sedan fixade vi iordning oss för att åka iväg till Ikea :D Miiin absoluta favorit affär skulle jag tro ;P Vi gick runt där i mer än 1 ½ timme tror jag :P Älsklingen ska ju fixa om i sitt rum hemma så han ville kolla ut lite saker. Så jag var med och provsatt soffor och allt ^^ Sen så slutrade det ändå med att jag kom ut med lite saker i famnen men inte älsklingen :P Köpte iof bara glödlampa till min nya lampa, blommor, och 2 ramar ^^ Sen blev det middag direkt då vi kom hem och därefter gick vi över till Tessan för att hålla henne sällskap. Och där så tittade vi på tropic thunder och iron man. Jag trode ju från början att dessa filmer inte skulle vara så bra men där så ändrade jag min åsikt en stund in i filmerna för jag tyckte dom var jätte bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback