Vidriga väder..

Ja idag så är det äckel regn i luften. Blev dyngsur om fötterna när jag skulle gå till bussen för att åka in till stan. Inte särskitl mysigt om vi säger som så. På vägen till bussen fick min lill kille springa lös också och gud så han älskar det. Det verkligen sprätter till i kroppen och han springer och busar för fulla muggar ^^
Nu har jag precis ätit lunch med min pappa och sitter uppe på hans kontor óch funderar på att ta en sväng på stan :) Kanske kan hitta några mysiga höstkläder som passar detta ruks väder :P Och min förkylning sitter fortfarande i, den vill absolut inte ge med sig. Men det är väl så när det är sånt här väder ute.
På fredag blir det utgång igen för att fira Tessan som fyller 19 år idag ^^ GRATTIS gumman!! <3
Sen på lördag är det tjejkväll med gänget :) Kommer bli en trevlig helg tror jag! Nej nu ska jag försöka väcka min hund och ge honom lite mat så jag kan gå ut på stan sen! Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback