Valpkurs! :)

Ja idag var det första tillfället på valkursen på uppsala BK :) Verkade som det var trevliga människor iaf och det var en massa olika raser som alla hade :P Denna gången hade vi iof inte hundarna med oss utan det var 2 ½ timme av ren teori om hundar :) Intressant men lite segt på slutet :P Vi fick intervjua varandra också för att sedan berätta inför alla om den man intervjuat så att man skulle få en liten blick över vad alla hade för hund och vad man hade för mål :) Och vi fick en massa läxor till nästa gång :P Men det ska bli kul att få träna med lite annat folk runt omkring och se hur rasmus klarar av det.
Imorgon är det skola sen tänkte jag gå på stan en stund och på kvällen blir det bio ^^ Ska se på Mamma mia tillsammans med mina föräldrar, hoppas på att den är bra ^^
Nu så tänkte jag faktiskt hoppa i säng och gosa in mig i mitt duntäcke och sova ^^ Så godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh jag vill också se mamma mia! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback