Helgens äventyr..

Ja som sagt så var jag överlycklig för ett par dagar sen då jag kom på att jag inte har varit sjuk i sommar. Men sånna tankar ska man inte ha för självklart blev jag ju sjuk. Och de var i måndags kväll... Nu är de måndag kväll 1 vecka senare och jag är fortfarande sjuk... Kul? Nej inte direkt! :P I helgen var det släkt träff och att fira farfars 80 års dag som gällde. Vi drog iväg till Golö camping med husvagnen och hundarna för en helg med mycket att göra. Eftersom jag var sjuk så gick jag på lågvarv :P Och även om det är kul att träffa hela släkten så är det lite jobbigt på samma gång. Speciellt med en släkt som gärna sjunger och spelar instrument väääldigt högt :P Det klarade inte rikgit mitt huvud av så både fredag och lördag kväll drog jag mig tillbaka lite tidigare än alla andra för att slå mig till ro i husvagnen. Och det är något jag verkligen gillar, att sova i husvagn. Det är så mysigt tom. när det regnar :) Sen söndag morgon så började vi plocka ihop våra saker. Men innan vi åkte hem skulle vi ta en tur i skogen med min farbror och några av mina kusiner. Mamma läste att det skulle vara lätt gången väg så jag skulle nog klara det med min hosta. Men lätt gången väg my as.. Jag kände mig som en bergs klättrare. And nöd stup i kvarten och hosta som fick tärarna att rinna. Men jag tog mig runt dessa 4,5 km som förövrigt kändes mkt längre :P På vägen hem i bilen kämpade jag mig för att hålla mig vaken. Men efter ett tag slocknade jag i baksätet och sov hela vägen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback