Tandläkaren..

Idag så skulle jag befinna mig kl.15.00 hos tandläkaren. Men som vanligt när man kommer dit så får man alltid sätta sig ner och vänta i 10 min.. Sen när dom kommer ut och ropar upp ens namn, så säger dom alltid fel namn. Det blir Maria istället för Johanna. Och då får jag som alltid säga, nej jag heter Johanna. Varför inte skaffa ett system där man stryker under tilltals namnet så blir det inte mer problem med de :P
Aja besöket hos tandläkare va inte särskitl skoj kan jag påstå. Han skulle fixat till min betskena som jag har. Men han kunde inte slipa ner den mer så det gör ju ont som in i helvete att ha den. Och så säger han att jag ska stå ut med den i 2 veckor och har det inte gått över så får jag ringa och boka tid igen. Serriöst det känns som att någon står och trycker och försöker flytta mina tänder när jag har på mig den. Har ingen aning om hur jag ska lyckas sova med skiten i munnen.
Idag har jag också suttit och skrivit på min projektplan och nu börjar jag bli taggad ^^ ska bli jätte kul att göra det här och jag hopps det blir bra :)
Nu är det dags att hoppa i säng. Även om jag nu har sovmorgon imorgon så är min hund hemma och han är inte särskilt duktig på att ta sovmorgon :P Så godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback