Söndag..

Söndagar är ju alltid lite små jobbiga tycker jag :P För då tänker man alltid på att det snart är måndag! Men denna söndag började bra :) Jag och Tessan vaknade upp för att sen somna om ett tag vilket var riktigt skönt och verkligen behövdes :P Sedan packade vi ihop våra saker för att lämna vårt tillfälliga boende för den här helgen. Efter det blev de en sväng på stan för att titta in i affärerna lite. Och oj så mycket fina höst kläder det finns som man vill ha! Synd bara att plånboken inte är så stor :P Sedan var det dags att åka hem för att hälsa på min lill skit som blev över lyycklig av att se matte (och ja jag vet att han egentligen inte märker skillnad på om jag varit borta 2 timmar eller 2 dagar, men jag kan väl få tro att han blev överlycklig). Va ut en sväng och testade kameran med blixt också eftersom jag ska fotografera en kompis på tisdag. Sen så har jag inte hunnit göra så mycket mer idag :P Och nu är det verkligen dags att hoppa i säng och det ska bli rätt skönt att sova i sin egna säng :P Men jag är glad att vi har ett ställe att sova på under helgerna om det behövs. Och pappa ska börja leta efter en bädd soffa och då kommer man helt klart sova gott där!
Men godnatt och sov så gott! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback