Party för hela slanten! ^^

I fredags så började dagen med att Tessan och jag gick och tog oss en fika när hon slutat. Båda var lagom trötta och det slutade med att vi nästan satt och halv sov på fiket. Då började man undra hur man skulle orka med hela kvällen! :P Men vi tog oss i kragen och gick till min pappas jobb för att boa in oss lite eftersom vi skulle bo där i helgen. Skulle vara bra tufft om det faktiskt kunde bli våran riktiga lägenhet ;D Men än så länge får vi nöjja oss med att ha ett helg boende när de sena nätterna på stan kallar :P Vi började fixa iordning oss samtidigt som vi lyssnade på lite musik för att komma igång lite. Och på party humör blev man allt ^^ Men vi började iaf med att gå till terassen för att sitta och prata lite. Dit kom även några kompisar till Tessan och sen Kattis :) Efter ett tag började det bli drags att dra sig mot krogen. Så jag, Tessan och Kattis drog mot people :) Under kvällen träffade vi även på Pernilla och Marcus, och som vi alla 5 dansade ^^ Efter ett par timmar började folk försvinna hemåt men jag och Tessan var kvar och dansade även fast fötterna nu kanske ville något annat :P Men det vart en riktigt lyckad kväll och efter en lång dag så var det skönt att slippa gå och ta en buss hem! :P

Här kommer kommer det bilder på det trevliga sällskapet som gjorde min kväll riktigt bra! ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback