Kulturnatten! :)

Vaknade runt 10 tiden. Och då så tog vi våra täcken och satte oss ute på taket för att mysa. Tessan med en kopp te och jag med kaffe ^^ Riktigt mysigt vart det iaf! Efter ett tag så blev det lite kallt så vi gick in och då tog Tessan sig en lite tupplur för att orka med kvällen :P Efter det så fixade vi iordning oss för att ta en vända på stan. Och jag kan ju inte påstå att det var särskitl lätt att ta sig fram på stan :P Fram emot 6 tiden så gick vi för att handla lite mat som vi skulle ha med oss till Kattis där vi skulle ha mys middag tillsammans ^^ Självklart så hade vi lite ont om tid på oss :P Så vi skyndade oss igenom stan och när vi kom till första mat affären var den stängd. Så vi skyndade vidare till nästa mat affär och som tur var iaf den öppen :P Men det just typiska var att när jag skulle betala så var dte en pensionär före vilket inte kändes allt för lyckat! Dom har ju all tid i världen och verkar tro att alla andra har det också.. Men som tur kom vi med bussen iaf utan problem! Sen bar det av till Kattis och hennes nya lägenhet som förövrigt var super fin ^^ Fram emot 9 tiden så drog vi ner mot stan igen. Vi mötte upp Pernilla och Marcus och kattis, carro och Frida försvann. Och det var väl så hela kvällen såg ut. Man träffade lite folk som sedan gick iväg och då träffade man på nya människor. Men det blev en trevlig kväll på stan iaf. Jag borde iof ha tagit på mig en aningen mer kläder eller iaf vantar :P För jag frös en del under kvällen. Träffade också på Niklas och Allan som vi gick runt med och dom killarna kan helt klart få en att skratta :P
Denna kväll avslutades också ganska sent och det var extremt skönt att få komma in i värmen! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback