Klurigheter..

Ja nu sitter jag här med matte boken iaf och det går sakta men säkert framåt :P Har redan fastnat på en del tal men de är inte så mkt att göra åt saken. Det får gå som det går helt enkelt. Så länge jag gör mitt bästa är jag nöjd :) Om min matte lärare inte är de så är det hans problem.. Var till banken idag också och skaffade en säkerhetsdosa så man kan ha lite koll på ekonomin :P Imorgon är det kick off på projektarbetet i skolan också. Har ju inte rikgit spikat hur jag vill att det hela ska vara men jag har mina funderingar. Foto är något jag vill syssla med och redigering av bilderna också. Så ska koka ihop något som passar med programet jag läser sen är det bara att rivstarta och se vart man hamnar i slut ändan :) Va ute och tränade med lill killen en stund på kvällen också. Och jisses vad den killen är lyhörd ^^ Han blir bara duktigare och duktigare för varje dag som går och hans personlighet växer fram och blir större hela tiden :) Nej nu ska jag räkna lite mer matte sen är det dags för att sova ^^ Natti natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback