Fotografering :)

Ja igår så gick start skottet för mitt projektarbete av! Jasmine och Setare kom hit och jag och Tessan satte igång och sminka och fixa håret på en gång! Det tog sjukt lång tid att fixa till dom :P Längre än va jag trot, så det blev lite för mörkt när vi kom ut för att börja fotografera. Men det gick super ändå. Tjejerna var jätte duktiga och improviserade mycket själva! Så skönt när dom kommer med egna idéer :) Vi har redan börjat prata om en till fotografering tillsammans, men denna gång när det är en aningen ljusare ute ;P Nej men är som sagt nöjd! :) Blev en himla bra stark på projektet :)

Och idag så var jag även ute och tränade min lilla skrutt! :) Kan tala om att han är en riktig mammagris :P Tur de(kan iof bero på allt godis han vet om att jag har i fickorna) :P Men han var jätte duktig och det är så kul att se hur han växer :) Inkallningar går galant så det ska bli kul att se hur de blir nur när vi ska börja på valp kurs :) Första gången är imorgon men då är det teori utan hund. Kanske lite små jobbigt att sitta och lyssna i 2½ timme, men man kan säkert få många bra tips :) Även valp träff med N-kullen på lördag också, himla tur att vi bor så nära där vi brukar vara eftersom valp träffarna är rätt så ofta :P Nej men nu ska jag ta och lägga mig, får blogga mer imorgon istället :) Men tänkte iaf lägga upp lite bilder från gårdagen på tjejerna :) Godnatt! ^^









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback