Back on track..

Ja idag vart de skola igen efter att ha legat hemma ett par dagar. Har som sagt lite att göra men saknar tyvärr orken till det :P Fattar inte att jag redan är trött på skolan. Nästan illa :P Men jag ska försöka bättra mig med alla uppgifter vi får och faktiskt jobba på lektionerna. Matten får gå som den går! Iaf imorgon ska man till baken sen kanske man kan gå och unna sig något nytta och fint på stan (A) Skulle vara bra trevligt de iaf :P På fredag blir det utgång men tjejerna i klassen ^^ Skönt att ha något att se fram emot under veckans gång :) Skulle vara skönt att komma iväg till gymmet snart också. Få använda gymkortet lite mer :P Men ska hålla mig i skinnet veckan ut så att jag hinner bli helt frisk innan jag börjar :) Nu kom mamma upp med kaffe och lite mörk choklad till mig så nu ska jag ta tag och göra en läxa ^^ Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback