Åhh ^^

Jag blir så glad att det finns så många som vill ställa upp och hjälpa mig med mitt projektarbete :D Har redan 7 personer som vill bli fotograferade och det är skiit bra. Så tummen UPP för er :D
Måste bara komma på fler teman nu. Har runt 7 stycken men vill ha fler för att kunna fotografera fler personer ^^
Så det är skit bra det här och det kommer bli sååå kul att utföra de också :D Hoppas bara att jag också kan få chansen att fotografera någon kille också :P Men det kan bli svårare att få en kille att ställa upp ^^
Men nu ska jag kila iväg och äta tårta hos Tessan :D Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad har du för olika teman då? ;D

Postat av: Jasmine

Jag tänkte att du kunde få hjälpa mig med ett foto någon gång i vår till mitt projektarbete! Tänkte stå modell själv då :) Men först ska jag träna, träna, träna som fan!

2008-09-11 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback