Tada! ^^

Nu har jag äntligen haft tid, tålamod och ork till att faktiskt ändra om min egna blogg :P Så nu är den inte lika flickig längre vilket är skönt ^^ Nu sitter jag i ett väldigt tomt rum, det ända som ska ut nu är skrivbord, data och så sängen då :P
Så då kanske man tvättar väggarna idag och börjar lägga täck papp på golvet och leker iväg med maskerings tejpen, har nämligen insett att det är en del som ska tejpas. Så förarbetet är det jobbigaste :P
Men nu ska jag gå och göra en liten brasa för det är endast 15 grader i detta hus, inte särskilt skönt om ni frågar mig :P
Måste även ta mig ut med hunden idag också men när jag tittar ut så känns det ju inte allt för lockande att gå ut. Men har man hund så måste man ut och då tar mig sig helt enkelt i kragen och går ut på en lång promenad eftersom man gör allt för sin älskade lilla hund :)
Hej så länge! ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Den blev väldigt fin! :D Och min med ;D kanske kan fixa små detaljer bara ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback