Sommaren är över!

Ja nu måste man ju säga att sommaren och hösten verkligen är över nu :P För idag föll som sagt den första snön ner på backen och det har varit ett riktigt rusk väder :P Fast det är ju ändå något mysigt med snön, speciellt då man kan krypa upp under en filt i soffan och mysa till någon film eller liknande ^^
Nu har jag också hunnit flytta ut allt från rummet, enbart sängen och tv:n som är kvar nu :) Så nu ska skyddspapp på golvet sen ska de tejpas för fulla muggar ^^ Fast just nu fastnade jag framför Ensam mamma söker och snart börjar ju idol också något som jag iaf tycker är väldigt kul att titta på ^^
Men förhoppningsvis så är jag klar med rummet till nästa helg, eller iaf med målandet :P Sen blir det besök på ikea och fulleröhandeln :D
Men nu ska jag kika vidare på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback