Snart så! ^^

Två dagar kvar till lov och två uppgifter kvar att göra, inte så himla roligt om vi säger så :P Ja och som ni märker sitter jag och skriver här istället för att göra det jag egentligen borde göra. Fast har iaf skrivit ½ sida så de är ju bra :P Bara 1 och ½ sida kvar nu ;P Blää.. Men men nu försöker vi hålla humöret uppe ^^
Igår så testade jag också skriva ut en bild som jag ska ha i rummet, tänkte först skicka in och få bilderna utskrivna men det kostar ju lite :P Så jag fixade det på skrivaren på pappas jobb istället och det blev faktiskt riktigt bra ^^ Ska ha en hel vägg med bara massa foton i rummet när det är klart :) Så det blir ju en del bilder att skriva ut, och jag måste nu köpa lite fler ramar också :P Så det blir nog bra :) Nej nu ska jag fortsätta vara effektiv en stund och börja räkna ner timmarna till lovet börjar ;P
Och jag kan säga att de där lovet på två hela veckor behövs :P Sammla lite krafter och förhoppningsvis så lägger sig skoltröttheten lite också. Är ju 1 och ½ termin kvar nu men det är en del ändå. Så nu gäller det att hålla i ända fram tills studenten den 5:e Juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback