Mys! ^^

Nu på kvällen så var jag och Tessan och åt på restaurange i Björklinge ;D Tänk att vi har fina restauranger här, nej men de är faktiskt fint där :P Mätt blev man iaf och vi satt och pratade på länge :) Alltid lika roligt att umgås med min bästa vän ^^
Vi cuklade som sagt dit och hem, på vägen dit var de inga problem då var det inte alls särskilt kallt ute. Men när vi skulle hem sen så var det en aningen kallare :P Men vi kom hem ordentligt iaf.
Nu så har jag plockat lite till i rummet och det är inte mycket kvar nu. Det är skåpet, en byrå, datorn, tv:n och madrassen som ska ut nu bara :P Och jag har redan fått hem en av färgerna, den andra kommer imorgon :)
Imorgons så ska jag även in till stan och mysa runt med Marcus :) Man kanske skulle ta och titta på lite inrednings saker till rummet? :P Att titta skadar ju iaf inte plånboken :) Fick en fin kruka av min mamma idag också som kommer passa perfekt in i rummet ^^ Men nu ska jag sova, är otroligt noh trött redan nu :P Men ska upp tidigt imorgon också för att hinna ta en tur med Nero och städa lite till innan jag ska in till stan :) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback