Lov! ^^

Jag bara älskar att ha lov! ^^ Fast vem gör inte de :P Håller på att röja lite i rummet nu, börjar bli rätt tomt. Och förhoppningsvis så får jag hem färgen idag eller imorgon sen är de bara börja grejja ^^ Ska bli så skönt att få göra om lite :) Igår så hittade jag också perfekta hyllan till mitt rum som är både vit och inte allt för dyr :D Så nu har jag klart för mig vad jag ska hanlda iaf :P Kommer ju gå åt lite pengar men de är det värt! ^^ Sen så är de massa små prylar som ska inhandlas som ljus, ljusstakar, krukor, ramar och massa små detaljer och mys ^^ De är nog det som är allra roligast att köpa :P
Ska ta mig ut på en promenad med lill killen snart också :) Fast såg att det bara var 5 grader ute vilket inte låter så jätte skönt, men vad gör man inte för sin älskade lilla hund som älskar vara ute och gå :P
Igår så va han världens gulligaste ute på promenaden. För vi gick förbi ishallen inne i björklinge och där utanför så ligger det lite snö i högar som dom skyflat ut från ishallen. Och när vi gick förbi där så kastade Nero sig i snön och han låg och spratlade på rygg och gned sig och rullade för fullt i snön :P Man skulle kunna tro att han aldrig sett snö förut :P Fast de har han ju så de är nog bara ett tecken på att det är någon som längtar efter vintern iaf :P
Tycker ju ocså att de är mysigt med vinter fast BARA om det är RIKTIG vinter vilket de inte varit särskilt ofta :P Så nu håller vi tummarna för en riktigt fin vintern :)
Och ikväll ska Tessan och jag iväg för att äta middag tillsammans, det kommer bli mys ^^
Här nere får ni en bild på färgerna som ska vara i mitt rum, blev lite konstigt ljus så det ser annorlunda ut i verkligheten :P Men jag gillar dom så jag tror det kommer bli bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback