Hundmänniska!

Även om jag nu är en äkta hundmänniska ända in till hjärtat så finns det faktiskt stunder jag inte njuter fullt lika mycket av det :P Och det är då absolut inge fel på min hund men det är just det här att man måste gå ut med hundarna oavsett vilket väder det är ute! Och idag var det en sån dag då det inte var fullt lika mysigt att vara ute :P Benen känns som is-pinnar för tillfället och jag är inte säker på att jag har några kinder för jag känner odm inte :P Som tur blåser det ju inte lika mycket som det gjorde inatt men det var ändå lite motstånd när man skulle gå framåt. Och då måste jag säga att idag var ända dagen jag uppskattade att min hund är väldigt framåt så han fick med sig matte på promenaden :) Men vad gör man inte för sina älskade hundar när man sen lyckan sprida sig över hela dom så fort man börjar röra sig ut mot hallen och klä på sig.
Nu ska ja ta och bära ut lite möbler till verkstaden ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback