Halvt död!

Idag var det verkligen ingen rolig dag i skolan. Först hade vi redovisning på samhälle, man skulle skriva ner det som alla 5 grupper sa och det blev tillslut 10 sidor med text och skrivkramp! Och nog för att jag är tjej och ska kunna göra flera saker samtidigt så är de då inte lätt att sitta och skriva ner ord för ord vad en människa pratar om :P Blev väl lite halv färdiga meningar här och där men förhoppningsvis så förstår jag vad jag skrivit!
Sen efter lunch kom det jag hade panik över igår kväll, matte prov i matte C.. Och hur det gick ska vi inte ens prata om och när jag säger det så betyder det att de gick långt ifrån bra! :P
Så de var en tuff dag i skolan som också började extremt tidigt :P Klev upp för att ställa mig i duschen vid 6 tiden och då var inte ens mina ögon halv öppna :P
Men efter skolan mötte Tessan upp mig vid skolan och vi vandrade ner på stan tillsammans :) Gick in på Ginatricot och köpte  en snygg jacka ^^ Och sen gick vi för att fika på café Linné hörnan och det var mys :) Satt och pratade länge om allt! Precis som det ska vara alltså ^^
Men vi vart tvugna att åka hem för båda hade skolarbete att göra, bussen var försenad men vi kom ju hem tillslut iaf. Och hur mkt har jag gjort på mitt arbete nu? Hmm, har skrivit i stort sett 1 hel mening :P Inte bra! Nu är det dags att flytta tillbaka näsan i alla fakta papper och böcker för att skriva om organisationen WTO, Intressant? neeeej inte direkt :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker du är duktig som har matte c, jag vågar inte ens prova! :P /Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback