Fredag igen ^^

Morgonen började rätt bra, fick tid till att sova ut. Och det var väl tur eftersom jag lyckats dra på mig sömnproblem nu när det varit så mycket i skolan. Sådär lagom kul! Så varje kväll när jag går och lägger mig så ligger jag ändå vaken i kanske 1½-2 timmar till. Förhoppningsvis blir det bättreunder lovet :P
Fick ta med mig Nero in till stan nu på morgonen också då pappa är ute på kryssning. Så vi åkte buss tillsammans vilket börjar gå riktigt bra nu så länge det finns plats där barnvagnarna ska stå :P För att trycka in honom mellan sätena uppskattas inte från Neros sida då han är van att ha mycket plats när han är ute och åker, och jag tycker det blir en aningen trångt jag med :P Så nu sitter jag på pappas jobb och ska snart vandra iväg mot skolan för att göra den sista inlämningen innan lovet!
Sen när jag slutat ska jag och mamma gå lite på stan, får se om man hittar något fint :) Och ikväll blir det släkt middag också, lite trevligt eftersom det inte händer allt för ofta :P Sen så kommer även min älskling som jag saknat en massa även om det va i måndags som jag senast träffade honom, men ändå :P
Aja nu ska jag pussa om min lilla kille så att han inte blir allt för sur när jag lämnar honom ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback