woho ^^

Nu är rummet äntligen klart :D Eller ja nästan :P Saknas bara lite kudd fodral och gardiner, men på fredag ska jag och mamma gå och titta på tyger så då får vi se vad jag lyckas hitta ^^ Men jag är grymt nöjd med rummet och det var helt klart värt allt slit och alla fina svordommar :P Fast nu får de nog dröja ett tag till nästa gång rummet ska göras om :P
Ska ta och lägga upp lite bilder någon dag också så ni får se vad jag lyckats få till i rummet :) Men det har blivit så mkt ljusare och fräschare i rummet nu än vad det var tidigare ^^ Och det var perfekt att göra om rummet lagom till den här tiden då man kan bli lite deprimerad för att det är så mörkt ute! :) Som idag när man slutade skolan 16.00 så är de redan mörkt när man ska åka hem, hemsk ju! Men då får jag åka hem till mitt ljusterapi rum istället :P Om jag ska sammanfatta rummet så kan jag ju säga frönt, vitt, svart och guld ^^ Låter bra va ;P Ja jag tycker iaf att dessa färger passar utmärkt tillsammans :D
Nu måste jag bara börja leta foton och skriva ut och få upp på väggen, det är det allra sista som ska göras :)
Denna gång så ska alla bilderna vara i färg också ^^
Men nu ska jag ta och krypa ner i min säng och försöka sova :) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback