Underbar Helg!

Har haft en helt underbar helg tillsammans med pojken :) I fredags när jag åkte dit så hade vi inte planerat något speciellt, trodde jag iaf :P Men sen visade det sig att världen bästa älskling bokat billjeter till Rally brudar som jag velat se ett bra tag ^^ Och de var en underbar överaskning! Sen på lördagen gick vi ut och åt med Pernilla och Fredrik vilket var en trevlig kväll ^^ Och på söndagen var det farsdag men det var jag som fick en överaskning när jag kom hem då mamma, pappa och marcus tagit bort all täck papp och maskerings tejp och börjat fixa tillbaka alla saker i mitt rum. Så jag har varit med om flera överaskningar den här helgen ^^ Det gillar vi :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad härligt! :D Låter som att du haft en superhelg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback