Söndag kväll!

Sitter här och bloggar nu men ska väl snart gå och sova :) Har haft en väldigt bra helg. I fredags kom Marcus och då blev det mys, sen på lördagen blev det en tur till fullerö handeln och oj så mkt fint det finns i den affären :P Men duktig som jag var kom jag enbart hem med 4 ljus och 2 krukor ^^ Sen blev de fin middag hemma med familjen och en god efterrätt och efter de film hos Tessan :) Idag så vart det en lugn morgon och förmiddag, när marcus åkt hem så blev det en tur ut i friska luften med Nero, Tessan och Salines :)
När jag kom in igen började jag tejpa en massa i rummet. Och ikväll har jag hunnit tejpa allt som ska tejpas, lagt papp på golvet och målat lite på ställen som behövdes jämnas ut. Men imorgon ska jag vara effektiv :P Ska försöka måla ena delen av rummet och lite möbler + lite förarbete för nästa del som ska målas ^^ Så ska upp tidigt och börja jobba så att jag hinner :) Vill gärna va klar med rummet tills helgen kommer! På torsdag blir det ikea och då ska nya möbler och små grejs inhandlas ^^ Sen på fredag bär det av till enköping och kanske västerås på söndag :)
Men nu ska jag ta och gå för att sova! Puss & Godnatt! ^^

Kommentarer
Postat av: e m m a

- vilken fin hund..

Postat av: Dragana

Det låter som en stressig vecka!

2008-11-02 @ 23:26:43
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback