Pyssel! ^^

Ja idag blev det lite pyssel här hemma ^^ Och jag, mamma, Tessan och Hanna lärde oss en läxa förra året att börja i tid med julkorts tillverkning. Så de är alltså vad vi börjat med :P Har lyckats gör HELA 4 kort idag, duktig måste jag säga ^^
Nej men de är mysigt att träffas för att sitta och prata och pyssla lite :) Och förra året var vi som sagt lite sent ute så vi ville inte göra om misstaget i år :P
Kan ni tänka er att det faktiskt bara är 2 veckor kvar till 1:a advent? Ja om man tittar ut nu iaf så kan man ju börja ana att julen närmar sig :P Har kommit en massa snö som förhoppningsvis får ligga kvar ett tag nu ^^
Men gjorde världens tabbe idag och tog på mig ett par skor som jag hade mina aningar om att dom inte skulle hålla tätt, så när jag kom till skolan var min ena fot dränkt av vatten. Kallt var de! :P Men sen fick jag reda på att jag ligger på ett mvg på tyskan så de är bara fortsätta hålla upp det här så kanske man lyckas med ett mvg i tyska steg 2 också :) Så de kändes ju bra, men i bilen på vägen hem frös jag om fötterna och var allmänt trött bara :P fast nu känns de bättre, och jag tror jag fattat de jag ska ha läxförhör på i matten imorgon ;P
Men nu ska jag lägga mig och titta lite i matteboken och sen läsa min engelska novell :)
Puss och godnatt! ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

uppdatera bloggen gullet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback