Duktiga Johanna ^^

Målarfärg över hela mig, de är ungefär så det sett ut idag :P Har nu lyckats måla klart väggarna förutom en del inne i sängen då färgen tog slut :P Men får hem mer färg imorgon så då ska allt målas en gång till så att det verkligen blir jämt och fint :)
Men kommer inte få färgen förns pappa kommer hem imorgon så under dagen ska jag måla möbler ^^
Och just nu har jag ont i ryggen, axlarna och mina armar. Inte så skönt :P
Men jag tycker det ser bra ut i rummet, kommer blir super med när nästa omgång med färg är på ^^ Lite dåliga bilder eftersom dom är tagna då det är rätt mörkt så färgerna gör sig inte riktigt rätt :P Men den första bilden har jag bara målat inne i sängen och som ni ser så är det kvar lite lila och det var där färgen tog slut :P På andra bilden så har jag hunnit måla resten av rummet och på bilden ser färgen nästan vit ut men det är den inte :P Den är ljust grön och väldigt fin och färgerna passade mkt bra tillsammans ^^
Och idag när jag skulle spackla igen några hål så stog det på burken att detvar snabb torkande spackel, men min mamma sa att det tog en stund innan det torkade så jag skulle vara tvungen att vänta innan jag kunde börja måla. Men när jag hade spacklat igen hålen på väggarna så hade spacklet torkat fast på mina fingrar och under mina naglar..
Ja så det syns ju iaf att man har jobbat för jag har fortfarande spackel rester och färg rester kvar under naglarna som inte riktigt går bort :P Men det är ju så det ska vara ^^
Nu ska jag nog ta och lägga mig och titta på någon film för att sen sova. Natti natti! ^^





Kommentarer
Postat av: Marcus, din kille ;)

Va fint det blev :D puss!

2008-11-05 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback