Yeees! :D

Nu är jag klar med matte B ;D Och det har varit en rätt lugn dag i skolan :) Efter skolan gick jag och fikade med Pernilla, väldigt trevligt ^^ Träffade också på Cattis, Emelie och Carro där av en slump. Ibland så är inte Uppsala stort inte :P Och när jag kom hem så hade farfar kommit. Fick ett fint halsband av honom som varit min farmors en gång i tiden. Snart 11 år sedan hon gick bort =/ Men alltid skönt att minnas dom yngre dagarna när farmor faktiskt hade hand om saker och ting. Träffade ju släkten oftare då också eftersom alla firade jul tillsammans och allt. Men det var gamla tider de :)
Imorgon är de uppstigninge tidigt för att dra in till stan och plugga innan skola. Och nej jag är ingen pluggis utan har den dåliga vanan att göra allt i sista minuten :P Sen när jag slutat måste jag fort hem för att hjälpa Tessan med hennes hår inför hennes student skiva ^^ Sen blir det ännu mer plugg på kvällen..
Men nu ska jag hoppa (eller kanske inte hoppa i sängen, eller jo jag ska hoppa) i säng ha de bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback