7 Maj

Idag så har jag varit hemma hela dagen (A) Va tvungen att plugga lite, eller ganska mycket! Har nationellt prov i matte B imorgon så vi får väl se hur de kommer gå. Känns som att det kommer bli IG i matte =/ Bläää!!
Men när jag slutat ska jag fota Tessan lite i hennes klänning som hon sytt och bilderna ska hon använda till sitt projekt arbete. Kommer nog bli jätte bra så längre vädret är på vår sida :P Ska hinna redigera bilderna imorgon också så att dom blir i lite gammel-dags stuk ^^ Har en fotografering inplanerad nästa helg också med en gäng kompisar :) Så kul att få komma igång och fota och det kommer de nog bli mycket av i sommar :D Letar ju även efter en egen kamera nu.. Och ja, jag vet vi köpte en ny i julas pappa och jag :P Men nu är det ju så att han betalade den och i sommar när han åker iväg på semester i 5 veckor tar han självklart med sig kameran.. Vilket leder till att jag blir utan och det funkar bara inte :P Blir förmodligen en likadan kamera eftersom jag gillar den så pass mkt men sen när jag har lite mer pengar blir det nog att uppgradera sig ^^ Men först så ska jag köpa något nytt objektiv och en blixt ;D Och ja, jag är besatt av att fota ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback