6 Maj

Skola, tråk som vanligt :P Men sen blev det stan med Tessan. Hon skulle hitta en klänning till sin student skiva. Hon provade ett par klänningar och hittade 2 hon gillade. Och då kom problemet vilken hon skulle köpa :P Sen så får ju jag självklart upp ögonen för en av dom klänningarna också så nu kommer jag bli 500 kr fattigare för jag bara måste ha den :D Och Tessan köpte iaf en av dom tillslut och hon va väldigt nöjd :P Sen hittade hon en fin kuvertväska som jag va snäll och betalade ^^ Så något bra har jag iaf gjort idag :P Och imorse tog jag mina ballerina skor jag aldrig använt och opptimist som jag är så trodde ju jag att jag skulle klara mig med bara två små plåster. Och ja de skavde ju inte där plåstren satt men de gjorde ont på en massa andra ställen istället =/ Men vill man vara fin får man lida pin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback