5 Maj

En alldeles vanlig skoldag. Fast fick ju iof goda nyheter om att  vi kommer få 2 veckors lov i höst istället för bara 1 :) Men nu är det panik inför matte nationella på torsdag.. Kan inte mkt av det jag förmodligen borde kunna =/ Men jag får väl skylla mig själv lite eftersom jag sitter här och skriver när jag egentligen borde plugga :P Men just nu har jag hamnat i en anti allt som har med skolan att göra period.. Iof har jag haft den här perioden rätt länge men ändå (A) Fick iaf klart hemtentan i Idrott & Hälsa idag så nu är jag värd en klapp på axeln ^^  Men nu ska ja inte skriva om skola mer då blir man bara deprimerad! Istället kan jag säga hur underbart jag tycker det är med detta härliga vårväder :D Hoppas bara det håller i sig nu!
Och jag har ett litet dilemma, jag börjar få en vääääldigt ljus utväxt men jag vet inte om jag ska färga det mörk brunt nu eller om jag ska vänta? Jag gillar ju den mörk bruna färgen och jag har redan köpt hem färg och allt :P Men va så längesen jag var blond nu att jag knappt kommer ihåg hur jag såg ut :P Fast det kommer väl sluta med att det blir mörk brunt fram emot skolavslutningen eller nått iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback