4 Maj

Idag har jag suttit ute med bärbara datorn och jobbat på en skoluppgift. Jag skulle skriva om hur jag ska göra för att på bästa sätt förstöra min hälsa och bryta ner min kropp.. Lite halv konstigt uppgift, de brukar ju vara hur man ska göra för att förbättra sin hälsa som är det intressanta ändå eller?
Aja sen var iaf jag och Tessan ute med hundarna. Och vi kom in på en "väldigt" intressant diskusion. Det var om hur man brukar säga när någon inte lyssnar särskilt bra. Jag brukar alltid säga att man har knäck i lurarna medans Tessan säger att man har kola i öronen. Hmm, ja envisa som gav vi oss inte i första taget och det slutade med att vi fortfarande inte var överens om hur man säger men sura var vi inte för den sakens skull :P
Den här veckan känner jag mig lite halvt stressad eftersom det är nationella prov i matte på torsdag och DUM som jag är så har jag inte räknat klart i boken. Panik?! JAAAAA!!! =/ Men nu är det nog dags att röra sig mot sängen så man kommer upp imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback