13 Maj

Äntligen har jag börjat förstå hur man ska göra för att få en snygg design också :P Tog en stund men nu börjar det likna något iaf ^^
Ska fotografera några kompisar på lördag, så håller tummarna för att det ska fortsätta vara fint väder! Fint väder gör även att man har en glad Johanna runt om sig :P
Och mitt i allt detta så har båda mina föräldrar blivit magsjuka. Och jag va det inte för så längesen så jag håller mig långt borta från dom tills vidare :P
Pappa tog även upp kamera pratet igen, om vilken kamera jag ska köpa. Nu börjar det luta åt hållet att uppgradera sig till en canon 40D istället ^^ Så nu ska vi titta runt lite vart vi kan hitta en för bästa pris för det kostar ju en del :P Men som pappa också sa så kommer det att löna sig eftersom jag är så pass intresserad av det ^^
Tog mig även tid att gå ut och träna med vovven idag och han skötte sig galant (Så länge matte har godis i handen men de behöver ingen veta). Nej men han kan faktiskt vara väldigt duktig, det är bara ibalnd som har springer runt i sin egna lilla värld och inte hör någonting :P

Nero ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

du lär ju lära mig hur man gör! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback