Woho ^^

Idag så har jag gått 2 lång promenader med min lilla vovve :P Han orkar bra mycket han ^^ Och så skulle jag också borsta ur hans päls idag men så fort de börjar bli lite tråkigt så ska han börja leka.. Och då blir man lite halvt galen på honom :P Men han är ju så söt att de är svårt att vara arg länge på honom!
Efter mina promenader tittade jag, Pappa och Tessan på fotbollen. Grabbarna spelade på bra tycker jag, lite slarviga ibland och dom gav grekerna chanser dom inte borde fått. Men som tur slutade det ju bra iaf :D Så tummen UPP för SVENSKA fotbolls landslaget ^^
Sen så va ju domare som han va. Antingen var han blind på båda ögonen eller så var han allmänt dum.. Och greken som sprang och kramade Zlatan hela tiden hade ju något fel i huvudet, som han höll på :P Så tummen NER för dom!!
Sedan så satt Tessan och komenterade hur snygga spelarna var under matchen :P
Och jag måste ju själv säga att de finns många fina pojkar i vårt lag ^^ Och spela boll det kan dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback