Väntan..

Ja idag vaknade jag och Tessan lite för sent :P Men vi va ju vakna ett tag igår också (A) Aja när vi kom upp så åt vi iaf frukost sen började vi baka ^^ Blev nonstop kakor, super gott! Fast har inte prov smakat dom än iof eftersom vi ska ha dom ikväll. Så jag försöker vara duktig att vänta men det är svårt när de luktar så gott i hela huset :P
Har slagit in paketen till mamma också och nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan få hennes cykel nyckel. Hon är ju så snäll att lämna cykeln hemma men inte så snäll att hon lämnar en nyckel också :P Måste nämligen åka upp till affären och köpa ett par blommor till henne som ska stå i vasen jag köpt och då tänkte jag vara så smart att jag tar med mig min fyrbenta lilla sak så han får röra lite på sig. Om han inte får ut och springa kommer han sitta i knät på alla som kommer vilket kan vara lite jobbigt eftersom han inte är så lite direkt :P Men han tror som sagt att han är en chihuahua.. Och ute nu är vädret rätt fint faktiskt, solen skiner lite då och då fast det är rätt mkt moln på himelen men jag hoppas det inte börjat regna för då vill jag inte ut och cykla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback