Vad gör du här?!

Sådär lagom kul! Kommer till skolan och första frågan jag får är:
-Men vad gör du här?!
- Jag ska ha tyska?
-Men nej Andrea är ju inte här!
- Du skämtar!!!
Ja så då åkte jag alltså in till skolan heeeelt i onödan! Och imorgon måste jag in för att lämna böcker och städa.
Aja nog med det negativa :P Nu på kvällen har jag iaf suttit och fixat lite med bilderna jag tog på Tessan igår, blev riktigt nöjd med en del ^^ Så kul att fotografera ju! :D
Och imorgon ska jag springa runt på stan lite och inhandla lite nya kläder. Alltid lika kul att köpa något nytt ^^
Nej nu ska jag skutta i säng. Natti natti på er :)

Kommentarer
Postat av: Schoepsen

Hehe! :P

Känner mig inte lite träffad av den kommentaren... (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback