Trevligt ^^

Idag så åkte jag in till stan för att träffa några kompisar :) Först var det tänkt att det skulle bli piknick men pga det dåliga vädret bestämde vi oss för att gå och ta en fika på ett mysigt café istället ^^ Så det var jag, Linda, Lovisa, Setare och Susanna som begav oss till Wayne´s coffee :) Vi satt där ett par timmar och hade det riktigt trevligt, gott fika var det också :D Sedan begav vi oss ut på stan. Och först in på accent, där jag köpte väskan jag varit och tittat på ett X antal gånger tidigare men nu köpte jag faktiskt den :P Sedan blev det ett par underbara skor och en liten necessär ^^
Och nu på kvällen har jag och Tessan tittat på en film som hette "Fools Gold". Eller JAG tittade, Tessan somnade :P Men jag tyckte iaf att den var bra och riktigt rolig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback