Trevligt ^^

I onsdags så åkte jag till enköping och vi va hemma hos en kompis och vi tittade på fotbollen. sämsta matchen någonsin.. Men de va trevligt iaf :) Stannade över natten sen igår åkte jag hem till Uppsala och gick på stan med brorsan för att leta present till mamma :) Blev en ljuslyckta i blå färg, en vas och en jacka hon kan ha i trädgården när hon jobbar :P Så jag hoppas hon blir glad ^^ Sen när jag kom hem gick jag och Tessan ut med hundarna :) Och på kvällen hade jag bestämt att jag skulle gå och sova tidigt men jag kan ju inte påstå att de blev särskilt tidigt :P Kom nog i säng runt halv 2 och de lär inte bli tidigare ikväll heller.
Aja idag så har jag städat och fixat hela dagen och nu på kvällen så kom lovisa och setare och gjorde mig och Tessan sällskap. Vi grillade sen gick vi ut och spelade kubb :) Och nu på kvällen har vi tittat på film. En massa mys helt enkelt ^^
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback