Tada :)

Ojoj hela 3 inlägg idag, är väl för att ta igen det jag missat skriva under helgen :P Idag har det egentligen inte hänt så mkt. Va ute och gick med Tessan och hundarna på promenad bara :) Mysigt precis som alltid och vi pratar om precis allt mellan himel och jord när vi är ute och traskar :P Rätt kul faktiskt ^^ Sen att mitt mongo till hund ska släpa mig hela promenaden är en annan sak :P Men idag skötte han sig utmärkt faktiskt! ^^ Och nu borde jag egentligen gå och sova för att gå upp lite tidigare imorgon men det tar sin stund att komma från datorn till sängen :P
Snart midsommar också ^^ Ska vara här hemma med några kompisar och hoppas på att det blir trevligt ^^ Sedan på midsommar dagen ska jag träffa ytterligare några kompisar och grilla. Kameran måste jag nog ta med så det kanske kommer upp lite mer bilder sen ^^

Men nu ska jag nog studsa i säng! :) Puss &godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback